Pagina's

woensdag 2 mei 2018

Eerste blogpost!

Welkom allemaal bij de tweelingmama :)

Mijn naam is Cécile, ik ben 30 jaar en momenteel 18 weken in verwachting van niet één, maar twee kindjes! Ik deel op dit blog graag wat ik zoal meemaak als tweelingzwangere en natuurlijk straks als tweelingmama. Ik vind het allemaal een groot avontuur en geniet er met volle teugen van (en soms ook even niet, hoort er ook bij). Ik neem jullie graag mee in dit avontuur en wil mijn ervaringen met jullie delen, in de hoop jullie daarmee te inspireren en vermaken :).

Ik schrijf over mijn lifestyle als (aankomend) mama en over mijn zwangerschap: de kwaaltjes, hoe ik het combineer met mijn werk, de babykamer en -uitzet en uiteraard ook mijn ideeën over hoe we de kindjes straks gaan opvoeden. Ik hoor ook heel graag hoe andere (tweeling- of eenling)mama's dit ervaren! Superleuk om samen ervaringen en gedachten uit te wisselen.

Heb je een vraag of een idee voor een blogpost, laat het me weten!

Liefs, Cécile

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie! Liefs, Cécile